قلب مهربون تو
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 680
بازدید کل : 283109
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, :: 10:58 :: نويسنده : فافا

همیشه میزاری با تک تک سلولهام حس کنم چقدر برات مهمم خیلی خیلی برام شیرینه مثل وقتی که با صد تا سرعت رانندگی میکنی اما حواست به افتابی که رو صورتم افتاده هستی افتاب گیر ماشین میاری پایین تا افتاب اذیتم نکنه

اون روزی که بخاطر کار کردن با تاید دستام از صبح تو دانشگاه می سوخت وقتی اومدی دنبالم دستامو دیدی بدون اینکه من بگم از چندنفر ادرس نزدیکترین داروخونه پرسیدی کرم دست گرفتی خیلی برام با ارزش بود همنفسم

روزایی که قرار داریم من همیشه دیر میرسم اما تا حالا تو این  چند سال یک بارم غر نزدی حتی روزایی که خیلی گرم بودو من یک ساعت دیرتر رسیدم تو مثل همیشه خندیدی در ماشین برام باز کردی با خنده گفتی چه زود رسیدی گلم

اینکه امسال بخاطر یه هوس گوجه سبز بچگونه من سه ساعت رفتی گشتی تا بالاخره پیداش کردی بعدم شستی تو یه ظرف اوردی با ذوق اولیشو گذاشتی تو دهنم بهترین گوجه سبزی بود که خوردم

نفسم تو حتی موقع راه رفتنمون وقتی میبینی افتاب سمت منه میگی بیا جامونو عوض کنیم من تو افتاب وایسم این کارات یعنی اوج خوشبختی

عشقنامه:همنفسم میدونم تا حالا بهت نگفتم چقدر این کارات برام باارزشه اما بدون همیشه با ذره بین عشق همه این کاراتو زیر نظر دارم برای تک تکش ذوق میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت16:41---12 خرداد 1393

خوش به حال هردوتاتون که همدیگه رو دارید،عشقتون خیلی قشنگه...

دوست خوبم:مرسی عزیزم ایشالا یه عشق پاک هم قسمت شما بشه

 



ساعت12:29---4 تير 1392
واااااااااااااااااای خانومی شرمندم کردی نمیدونم چی بگم

ولی همه ی این چیزایی که گفتی شاید کمترین کاریه که برای جبران خوبیهات می تونم انجام بدم پاسخ:شما نفس منی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: